Arkadaşlar ben 6 haftalıkken öğrendim tiksinme vardı ama kusmam 5 parmağımı gecmez bulantı arada oldu yani ilk 3 ayimda çok sorun yaşamadım zaten 8 9 haftalıkken yeni eve taşındım ev leş gibiydi 1 ay nerdeyse hep temizlik yaptım kimsem yoktu her köşesini ben yaptım enerjim vardı uyku halsizlik gibi sorunum yoktu ama gel gör ki şuan 18+5 oldum 1. Trimester bittiğinden beri bende bittim eşim.duzensiz calisiyor vardiyalı benim de vardiyam onla değişiyor günde 15 16 saat uyusam yetmiyor dışarı çıkma isteğim.yok kimseyle görüşmüyoruz arkadaşlarım çalışıyor esiim uyuyor işte annem babam zaten yok gorusmuyoruz halim yok kalktigim.gibi geri yatıyorum dayak yemiş gibiyim napicam.ben doktor mesaja bakmıyor bir dahaki ay degistircem zaten soru bile sordurtmuyordu yardım edin başına gelen yazsın