cemileanlar ay cnm ya kıyamam kendinide düşünmüyor Bebeğini düşünüyor 😔 hemde sezaryen ? Bebeği mamaylada buyur şimdi emen çocuk pek yok hep mama olduktan sonra yapcak bişey yok daha fazla kendini yıpratmasın bence 😏 zor bi süreç ama herşey geçici şu hayatta gercekten Büyüyünce iyikide beraber Büyüdü gitti diycek sezaryen olması kotu olmuş ama 9 ay sonra 1 seneyi gecmiş oluyo ozamanda bayaga toplar kendini ...