Denizyildizii Selamlar. Perşembe şeker yüklemem var. İçeceğin bi elmalısı bi çileklisi varmış galiba hangisini içtiniz bulantı yaptımı? Ben akşamdan prilam kullanmayı düşünüyorum bulantı yapmasın diye hastanede uzak zaten inşallah aç karına sıkıntı olmaz😌
Akkoyu Denizyildizii çilekli verdi eczacı bende hiç sevmem çilekli linki falan Elmalı vardı gördüm Elmalı var mı dedim yok hanımefendi deyip kaşlarını çattı tersledi beni iyi be ne kızıyon dedim migdem bulana bulana içtim onu
Nelmali Denizyildizii çilekli içtim çilekli sodadan farkı yoktu aromanin bir tık daha şekerli sadece gazoz gibi
Denizyildizii zehranurr kola kutusu gibi galiba dimi. Ben 4 sene önce yaptırmıştım labaratuvarda hazırlayıp vermişlerdi
metehaninannesiii Denizyildizii benimki elmaliydi çok güzeldi bir daha istedim vermediler pintiler 😂😂😂😂ama aksam 9 dan sonra bir sey tüketme
Denizyildizii metehaninannesiii kız napcan o kadar içip😅 zaten akşam yemeğinden sonra bişey yemiyorum normaldede😊
metehaninannesiii Denizyildizii kız bi görsen tadı bi güzeldi ki soğuk soğuk oh oh diyerekten ıctim ahahaha 5 dk içilmesi lazımmış öyle dediler 2 dk ıctim dedim içilecek varsa bi daha icerim dedim hay masallaj millet icemiyor sende ikinciyi istiyorsun dediler 😂😂😂
Mom54544 Denizyildizii Çilekli hiç biseu sevmememe rağmen ecz vermiş bende bakmadan alıp çıkmıştım içtim mide bulantısı falan yapmadı icebildim sadece 5 dkka da içmem gerekiyodu o biraz zorladı midem şişti resmen içerken 😂
Zeyyyn Denizyildizii varmış hastane den verdiler mecbur içtim soğuk verseler çok güzel olur ama sıcakken hepsi zor içilir gibi
Zhra_cil Denizyildizii Bence o hastaneden hastaneye değişiyor ben teneke kutuda içmedim. İki pet bardaga koymuslardı neyliydi bilmiyorum 😂