Betfer Ben yapmıştım 5 sene önce falan üstlerde diken gibi çıktılar . Ancak ara makassız da çok kabarık duruyor saçım
Degisikkadin Betfer tam tamina dun belimden daha assagida olan saclarimi bir hamlede kestirdim ve hic korkmadan tereddüt etmeden 😂 hurafelere inanmadan kendinize eziyet etmeyin bence kestirin saclarinizi 😊
Betfer svdmm16 çok rahat oluyor valla bende rahatlamak istiyorum doğumu bekliyorum hala saç kesimi için 😒