Glcntn benimde o haftalarda öyleydi kilo almama rağmen göbeğim bu kadardı ama şuan 28+4 üm ona rağmen bundan biraz büyük. Bence o zamanlar gaz şişkinlik vs böyle büyük gösteriyor gibime geliyor özellikle bağırsak probleminiz varsa o haftalarda sanki 8 aylıkmış gibi gözüküyor benim öyleydi