Kızlar belki önceki yazımı okuyanlar bilir cumartesi hastaneye yatışım yapılacaktı ve doğum olacaktı. Cmrtesi günü annemler kayınvalidemler valiz puset derken sabah hastanedeydik heyecanla ve doktorum tansiyonumun normal gittiğini eğer ki bi komplikasyon olursa hastanede çoğu insanın bayram tatilinde olduğunu pzrtesiyi beklememizi önerdi. Tamm deyip geri döndük. Pzrtesi tekrar nst ye girdim tansiyonum bu arada bi iyi bi kötü devam ediyor. Açılmam 4 cm olmuş ama bebeğin başı istediğim yerde değil daha oturmamış, çok dikiş olur sancında yok dedi. Bu hafta kesin doğacak oğlum haftasını tamamlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım, ey sancı nerdesin 😂