Melisahsendursun Hanımlar merhaba benim isralımda enfeksiyon çıktı ilaç verdi suda eritip içicem ve tiroitim yüksek çıkmış yarın kontrole gidicem dahiliyeye sevk etti kadın doğum böyle bi endişe var içimde bişey olurmu böyle bi durumla karsılasan oldumu bide bu engçfeksiyon için bol su içiyorum amaa fayda yok başka neler fayda eder bilgi alabilirmiyim 😔
mucizemizibekliyoruzz Melisahsendursun tiroid için takviye alıyorsunuz düzene giriyor bende kullanıyorum kontrole alınan bişey üzülmeyin. Enfeksiyonu bilmiyorum nasıl oluyor
Melo11 Enfeksiyon için bende toz içtim , Troit sorunu bende de var ilaç içiyorum sadece zaman kaybetmeden dahiliyeye git ☺️
Melisahsendursun Melo11 yarın gidicem randevum yarına.peki troitlerde bi degişme oldumu hani düzeldimi
Melo11 Melisahsendursun benim de bir toz du evet düzene girdi yüksekti düştü ama sürekli kontröl oluyorum