Emirinannesi34 Elisa23 ablam bayramda hep etle uğraştı pazar doğum yaptı süt beyaz kızı oldu. Leke falan yok yani
Kucukmucize Elisa23 hastalık bulaşmaz canım elledikten sonra ellerini düzgünce yıka ağzına götürme toksoplazma için diyorsun. leke konusuna gelince eti elleyip bi yerine sürmediktwn sonra birşey olmaz
Pelinbyrktrlr Elisa23 eldivenle dokundum birkaç kez, toxoplazma riski yüzünden dokunmak istemedim genelde eşim yaptı etle ilgili yemekleri 😃
sumeyraballl Elisa23 evet bayram da doğradım hala da dokunurm kayınvalidemler viğerle yüreğe dokundurmadı birtek
Kuben Ne olur ne olmaz diye eldivenle dokunuyorum. Lekeden değil ama et keserken elimi keserim ve toksoplazma bulaşır diye.
ExpatMom Elisa23 toksoplasma riski yuzunden eldivenle dokunuyorum ete de tavuga da. Ellerimi bin kere yikayan biriyim ama tırnak aralarina vs girer de tam temizlenmezse diye icim rahat etmiyor.