Evet arkadaslar son gün yarın sabah 9.30 10 gibi doğum gerceklesecek hayırlısıyla şafak bitti zaman cabuk gecti gibi 2.ci sezeryan doktornda önerisiyle genel anestezi alıcam korku heyecan değişik bir duygu icerisindeyim dualarınıza talibiz..benim gibi yarın doğuma gireckler kimler. Bekleyenlere isteyenlere rabbim sağlkla doğurmayı nasip etsin..