Kızlarrr bebeğinizin hıçkırığını hisseden var mı ?
Oykum_06 evet günde bir iki kere oluyor
Oykum_06 bebekler hıçkırınca büyüyorlarmış güzel bi duygu yani😊
Oykum_06 benim ki sürekli hıçkırıyo geceleri🤣
Oykum_06 gunde bir kac kez hıçkırık tutuyor 5 dakikalik falan cok sevimli oluyor 😁
Emirinannesi34 yaa sürekli pıt pıt hissediyorum. İlk gebelim bide
Oykum_06 benimde ilk, çok hoşuma gidiyo 🥰
Oykum_06 evet benimkini çok hıçkırık tutuyo ya😅 ultrason da bile tutmuştu yavrumu
Emirinannesi34 kaç haftalıksınız
Oykum_06 39+0 😁
Emirinannesi34 😱😱😱😱 bizim 35+2 sağlıkla gelsin bebişlerimiz