Yagmurdkc03 Arkadaşlar dünden beri kasıklarımda ama bir türlü tekme atmıyor veya başka yere geçmiyor sizce neden olabilir
Lulemom Yagmurdkc03 ayakları aşağı gelmiştir belki. Bende öyle olduğunda karnım da tekme hissetmezdim. Bi doktorunla görüş istersen.
Yagmurdkc03 prensesannesi__ şeker yiyorum sabah çikolata yedim ama tekemlerini diğer günlere göre daha az hissediyorum
Deletedmom93428 Yagmurdkc03 normal canım ilk hamilelikte 22. Haftaya kadar hareketleri hiisetmeyen var☺️ zaten 28. 30. Haftaya kadar düzensiz olur hareketleri☺️
prensesannesi__ Yagmurdkc03 Daha küçük ama kuzum korkma ilerde 20 li haftalrdan sonra daha sert hissediceksik simdi her hareketi anlamıyosun ama ilerde herşeyi anliyosun hatta neresi olduğunu bile ayırt edebiliyosun
Yenianneadayi2208 Yagmurdkc03 daha çok küçük annesi düzenli hareket etmesini bekleme.Bir gün hareket eder 2 3 gün etmez, o haftalarda çok normal. Endişe edecek bir durum yoktur. Stres yapmayın
Esmakorkmaz Yagmurdkc03 18. Haftandasın bazen hareket hissetmemen normal 20 küsür 30 lara gelmeden düzenli hareket bekleme
balbocegim27 Yagmurdkc03 canım bu hafta da hareketlerin düzenli olması beklenmez hele de ilk gebelik se Hiç beklenmez çoğu 20 de falan hissediyor ben 26 haftalığım 3 gün boyunca toplasan 10 kere etmemiştir şimdi düzeldi arada bi geliyolar benim oğlana doktor sessiz karanlık bi odaya geç elini karnına koy tatlı ye soluna yat demişti bi dene
Yagmurdkc03 prensesannesi__ Bilgilendirdiginiz için teşekkür ederim ilk gebelik olunca bilmiyorum bunları korkuyorum ister istemez aklımın bir köşesi hep kızımda oluyor sizler iyiki varsınız desteklerin8z ve bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim ❤
Yagmurdkc03 Yenianneadayi2208 Çok teskkur ederim ara ara tekmelerini çok hafif bir şekilde hissediyorum peki bu 18 haftalıkken kasiklarda durması normal mi 😇
Yenianneadayi2208 Yagmurdkc03 bende 20 haftalığım ve benim oğlumda kasıklarımda, hareketlerini hep orada hissediyorum, yukarı çıkmıyor. Sanırım ilerleyen haftalarda yukarı çıkmaya başlayacak 🙂 doktor normal dedi. Endişelenmeyin