marbling10 Melos1 hissetmek için bir şey yapıldığını sanmıyorum, hareket ediyor zaten ama sizin karın yapınızla alakalı olarak onu hissedersiniz. İlk gebelikse 20-22. Haftalara kadar hiissedilmeyebilir
gizemm08 Melos1 endişelenme canım ilk hamileliginse 20 haftaya kadar hissetmemek normal mis zaten ilk başta nabız kalp atışı gibi pıt pıt hissedersin 🥰
Beyzanur138 Melos1 bende endişelenmiştim hep soruyorlardı İnan 24 yada 26 dan sonra hiç durmuyorlar 😃 durmasınlar güzel bi yandan
marbling10 Melos1 Olabilir, herşey mümkün😅🤭 ben de anlayamıyorum bir şeyler var ama seyirme herhalde diyorum
Melos1 Beyzanur138 durmasınlar bosver ya😂 bana nasıl 4 aylıksın hiç karnın felan yok diyen oldu o endişelendirdi beni ya
Beyzanur138 Melos1 iç karnın geniştir bu güzel ben 4 aylıkda yırtılmalarım başlamıştı şimdi çok çok fazla arttı 😃😩
Melos1 marbling10 portakal suyu içip uzandım az önce 1-2 kere pıt pıt oldu sağ tarafımda belki haraketidir ama bilmediğimden anlamıyorum 😂
Melos1 Beyzanur138 kaç aylıksınız ki? Çatlaklar malesef gecmiyor ne kadar önlemde alınsa olunca oluyor
deletedmom2014 Biz16+5 olduk . Bugün ilk defa hareketini hissettim dalgalanma gibi aniden oldu hatta korktum n’oluyo diye 😂 arada pıt pıt dokunduğu oluyordu bugün çok değişikti 🥲 ilk gebeliğim 🥰