Kızlar ben 38.2 günlük hamileyim sezeryanlıyım ben ikinci hamileliğim dün doktora gittim açılman var 1 cm ama 39 u bekleyelim sancın yok dedi gönderdi bugün bebeğim çok az hareket ediyor etmiyor gibi hatta 2 defa anca hissettim 4 saatte falan bi sorun var mıdır sizce ne yapsam ki tatlı falan yedim hiç etki etmedi hiç agrım falan da yok