Esramine Merhaba 40 haftalik olduk bugun, doktor suni sanci mi sezeryan mi diye sordu siz olsaniz hangisini seçerdiniz 😪😪 normal dogum garantisi veremiyo dogal olarak😪 sancılarım da nst de cok az çıkıyor kafam cok karışık
YavuzunSelini Esramine Direk sezeryaaaaan . Ayni seyi yasadigim icin 6 cm acilmadan sonra sezeryana alindım. Simdiki aklim olsa direk sezeryan olurdum
Sefaat Esramine benimde sancım yoktu 2 gun suni sanciyla hic acilma olmadi sezaryen oldum o yizden iki aciyi birden cekmeyin derim
Ky2406 Esramine sezeryan suni sancı vernce bebgn kalp atışı düşebilr beşki bende öle olmuştu zorlamaya gerek yok
HaticeAvcYaylagul Meraba bayanlar 40 haftamda suni sancıyla doğurdum ben 13 saatte suni sancı gerçekten çok zor dayanmak allah yardım ediyor
Esramine HaticeAvcYaylagul normal olcagni bilsem tamam dicem de suni alip bide sezeryan olmasndan korkyrum
Babies16 Esramine 40 olur olmaz dr larin bu sezeryan merakina hastayim yaa..42 haftaya kadar beklenebilen bsiey icin neden insani kisitliyorlar
Anne3434_ Esramine valla ben düşük yaptığımda verdiler herkeste aynı olmuyor bence normali doktorun izin veriyorsa denemekten zarar gelmez sezaryen olup aylarca sancı çekeceğine onu çek daha iyi
Kdrfts Esramine bende ayni durumu yasadim acilmam yoktu sancim cok azdi sunni sanciyla belki olur diye denedim ama olmadi hem agri cektim hem sezeryan oldum uzerine bebegim strese girip kakasini yapmis canim hic riske girme direk sezeryan iste