1_minik bende lohusa takımı vs almadım. 2 gecelik, 2 sabahlık, 1 takım trendyol milladan pijama aldım, 1 tanede h&m den alt aldım üstüne emzirme atleti ve sabahlıkla giyerim diye. Fiyat olarak bişey farketmedi ama en azından normaldede zevkle giyebiliceğim parçalar oldu😅