Mooommyy1 Kizlar simdi calisabilir raporum var isyerinde calisiyorum . Raporum bitiğinde beni isten cikarirlar ise , doğum parasi alamiyormuyum bu arada suan 34 haftaligim ..
Nurtrky Mooommyy1 37 ye kadar çıkartırlarsa işten alamzsn 37 den sonra çalşmz raporu alıp verirsen zaten raporun başlar seni çıkarmazlar rapor bitince çıkartırlar ancak o zamanda alırsın zatan paranı
Mooommyy1 Ozge1986 bugun biraz o tarz bi konusma gecti isten cikarma yerime birini alma gibi endise ettim
Ozge1986 Mooommyy1 Mooommyy1 yok yok çıkartamazlar yasak yerinize başka biri gelebilir o çok normal ama siz zaten hamile olduğunuz çıkartmak yasak