Bdh6445 Kizlar selam kamuda memurum 40 haftalik gebeyim doktorum 41 e kadar bekleyecegini soyledi yani en gec 41+0 da dogum olmus olacak dogum sonrasi verilen 8 haftalik izin 41 de dogum olursa 7 haftaya mi dusecek bilgisi olan var mi bu konu hakkinda ?
Asel05 Bdh6445 ona ayrı rapor veriliyormuş diye duydum zaman aşımı gibi bişey oluyormuş o kesilmiyor galiba
Hafizeplt Bdh6445 düşmez diye tahmin ediyorum çünkü doğum belgesini veriyorsun o tarihten başlatıyorlar doğum sonrası iznini arkadaşım getirdi belgesini
Gizmo90 Hayır doğum öncesi aktarılacak izniniz yoksa doğum sonrası 8 hafta olacak yani eksilmez. 657 de 8 hafta doğum öncesi , doğum yaptığı tarihten sonra 8 hafta der.
Bdh6445 Gizmo90 malesef yok zorunlu bir sekilde 32 den sonra dogum oncesi izin kullandirildi yani 41 de dogum yaparsam iznim yanmiyor tesekkurler. 657 de bu yaziyir mu itiraz durumu vs olursa kanitim olsun
Hi2018 Bdh6445 657 sayılı kanunda doğumdan sonra 8 hafta ibaresi kullanılıyor. Ancak konuya ilişkin ayrıntılar yönetmelikle düzenlenmiş durumda. Ama bunları senin düşünmene gerek yok. Hastahanede çıkarken analık izin belgesi düzenlenecek. Orada senin işe başlama tarihin yazıyor. Çalıştığın kurum o belgede ki tarihi esas almak zorunda itiraz etme hakkı yok
Gizmo90 Google a 657 doğum izni diye yazınca çıkar. Farklı bir şey derlerse 657 yi gösterirsiniz. Kurumunuzda iş ve işlemeleri yapan kişi biliyordur endişelenmeyin sağlıkla gelsin 🥰