Kizlar postlarimi okuyan bilir zor bir hamilelik geçiriyorum bebegimde at nali bobrek ve pes ekinovarus teşhisi konuldu.detayli ultrasonda pes kesin değil halen daha çünkü bazen ayağını normal yapiyo ama at nali kesindi.altinda yatan başka bi sebep varmi yokmu diye amniyosentez yaptırdık.o sonuclari beklemek inanın ölüm gibiydi..Allah kimseye vermesin.on sonucum temiz çıkmıştı 1 saat öncede kesin sonucum cikti oda temiz geldi cok sukur 🥰🙏🏻burada derdimi yazdığımda bana destek olan yorum yapan arkadaşlarım Allah hepinizden razı olsun.hepiniz benim içimi çok rahatlatmistiniz.Allahta sizlerin içini rahatlatsin.darisi benim gibi sonuç bekleyen,gebelik bekleyen doğum bekleyen arkadaşlarımın başına..Allah hepimizin gönlündeki muratlarinin cok sukur oldu sevincini yaşatsın bizlere 🙏🏻bu mutluluğumuda yine sizlerle paylaşmak istedim 😊