Burcu38-mbms ben önceki gebeliğimde gittim gayet memnun kaldım daha öncesinde idrar yolu enfeksiyonum vardı onda da yine kartalda demet cengize gitmiştim ondan hiç memnun kalmamıştım her şeyi irdeliyordu bir şey sormaya korkuyor insan bihter hanımdan memnunum fakat ücreti fazla gibi biraz