Merhabalar 🤩 Ben kendi hikayemi anlatayım, birazcık da sohbet edelim. ☺️ Bende demir eksikliği var ve genelde değerlerim düştüğünde baş dönmesi yaşarım bundan kaynaklı.
Neyse baya böyle baş dönmesi yaşıyorum, halsizlik var her yanım ağrıyor ama nasılım. 🥴 Bir hafta böyle geçti biraz toparlar gibi oldum. Kayınvalidemlere gittim, eltim de oradaydı. Dedim kaç gündür başım dönüyor kötüyüm, cuma da covid19 aşısı olmaya gideceğim dedim. Eltim de bence sen bir test yaptır dedi (Elim yüzüm farklı gelmiş ona). Bende yok yenge hamile falan değilimdir dedim, aslında planlıyorduk ama tam regl tarihimdi ve regl belirtileri yaşadığım için yok diyorum hamile değilim ben. 😁 Neyse ertesi gün aşı olmak için sağlık ocağına doğru yola çıktım. Yine de bir test alayım yapayım dedim annemlerde. Bir baktım pozitif. Bu test bozuk herhalde dedim. 😁 Gittim eczaneye bir tane daha test aldım yine pozitif. Aşı olamadım ama hamiş olmuşum. 😁 Sizler nasıl öğrendiniz? Gelsin bakalım hikayeleriniz. ♥️