Ysmmmnn Araştırma hastanesinde normal doğum yapan varmı odaları nasıl acaba tecrübeli olanlar bilgi verebilrmi
sedaela Ysmmmnn ilk doğumumu 2019da araştırmada yaptım, hiç memnun kalmadım hakkımı da helal etmiyorum hiç birine. Ebeler çok kabaydı sürekli bağırdılar, ilk doğumumdu tecrübesizdim hiç yönlendirmediler, yattığım yerde saatlerce sancı çektim