Papaatyaam_38 Merhaba deneyimli anneler 15+3 olduk bugün öncelikle halen devam eden bulantılarım var ne zaman geçecek ya artık geçer mi ? Bide bebeğimin hareketlerini ne zaman hissederim bel ağrıma eşlik eden kıpırtılar hissediyorum gibi :))
AlyaEkmen_ Papaatyaam_38 bizde 15+1 deyiz 😂heyecanla o günü bekliyorum açıkçası geçenlerde pıt pıt şekilde bişey hissettim elim karnımın üzerindeyken kalp atışım olmadığına eminim ama bağırsak hareketleri de olabilir dicem ama pıt pıt seklinde bağırsak hareketi mi olur bilmiyorum 😂zaten bir daha da olmadı ilk gebelik olduğu için ortalama 18 20 sonrası hissedilir diyorlar bakalım biz ne zaman hissedicez🙈
DNZMHMHT Papaatyaam_38 bbenimde ilk gebeligim ben 22 hatta galiba 23 haftalikken hissettim😊 kizcem cok tembeldi o dönemle bi türlü hareket etmiyordu ama cok şükür şimdi gece yatırmıyor resmen😊 insallah sizde hissedersiniz en guzel şekilde. Daha cok gece hissediliyor sol tarafınıza yatarak kendinizi bol bol dinleyin siz hareketliyken o harekesiz olur
Papaatyaam_38 AlyaEkmen_ evet ilk gebelikte en erken 18 diyorlar :)) ama bence de o pıt pıt hareketler bağırsaklardaki hareket değil diye en azından buna inanmak istiyorum 😃❤️
Papaatyaam_38 DNZMHMHT ultrasona her gittiğimde hopluyor zıplıyor :)) erken hissederim diye düşündüm de bende :)
Funda2735 Papaatyaam_38 az kalmış bekle annesi biraz daha sonrasında artık o kadar normal gelecek ki :)
DNZMHMHT Papaatyaam_38 insallah hissedersiniz benim ki ultrason gördüğü anda sabit pozisyonla robot kesilirdi suratını da dönerdi :) ben 9 ayından gun ald8m ama inanın hala bebeğimin şöyle ultrasonda düzgün bi şekilde ağzı burnu görünen bi görüntü yok elimde😊
AlyaEkmen_ Papaatyaam_38 bencede bağırsak hareketi uğultu şeklinde oluyor kalp atışı desem 3 kez attıktan sonra kalbim durmadigina göre 😂devam etmesi gerekirdi kalp atışı olsa 😂tabi emin olmadığım için henüz hissetmediğimi varsayıyorum 😂
Serpilbb Papaatyaam_38 ilk 16. Haftada hissetiim 2 günde bir anlayabiliyordum ama çok azdı. Gitgide çoğalıyor 19 da her gece hissetmeye başladım 21 de dışardan bile görünüyordu 😄 senin kilonlada alakalı biraz
Papaatyaam_38 DNZMHMHT bu konuda şanslıyım galiba sürekli hareket ediyor yüzünü poposunu heryerini gösterdi ama gitmeden meyve suyu ile çikolata yiyorum birazda yürüyorum ondan olabilir belkide ❤️
mathildaa Papaatyaam_38 18 haftadan sonra bi anda başladı benimkide. Senin haftalarında gaz mi bebek mi emin olamiyordum ama bebekti herhalde minik pitpitlar
DNZMHMHT Papaatyaam_38 ben kendimi tatlı komasına sokuyorum resmen ama doktor bile diyor senin kizçen cok inatci beni görünce hareket etmiyor :)