edabazin Beyzanur138 ben lansinoh aldım canim henüz kullanmadım ancak kullanan birçok annenin yorumu olumluydu.Trendyoldan almıştım.
Beyzanur138 edabazin bende kararsız kaldım kullanan bakıyorum bazılarına iyi geliyor bazılarına iyi gelmiyor bi danışayım dedim 😊
Hafizeplt Beyzanur138 ben daha doğurmadım😂 iki arkadaşım doğum yaptı 5 ay oldu onlar çok memnundu onlar dedi al doğumdan önce kullanmaya başlaman gerek diye 😅
edabazin Beyzanur138 ne konuda iyi gelmiyor canim kremi yıkamaya gerek kalmadan bebegi emzirebiliyorsun lansinohta
Beyzanur138 edabazin karşı komşum doğurdu 3 ay önce alerji yapmış galiba tam bilmiyorum bana alma krem felan dedi ama onunki bu değildi başka bir şey demişti
Hafizeplt Beyzanur138 33+6 dayım bir ay kala kullanmaya başla dediler ama ne zaman doğururum hiç tahmin edemiyorum bazen hiç doğurmıycam gibi geliyo🤭sizin nasıl gidiyo çok zorlanıyo musunuz 🙈
hepoyleolurzaten Beyzanur138 herkesin tavsiyesi bu yöndeydi en son kuzenimde tavsiye edince direkt aldım ☺
Annesininkuzusu01 Beyzanur138 Ben kendim erken kullanmaya başladım çünkü göğüs uçlarımda kuruma ve kabuklanma olmaya başladı. Göğüs yarasından çok korkuyorum o yüzden erkenden başladım