Mary MucizemE sagol canim umarim öyleyizdir dis gebe filan degildimdir kanamam vardi durdu şükür.. Yarin haber edecegim 🙆♀️🙆♀️
MucizemE Mary Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah normal gebeliktir iyi düşün iyi olsun internete girip araştırıp morelini bozma Rabbim hepimizin kucana alacağı günü nasip etsin 🙏🏼🤰🏻🤱🏻
Mary MucizemE amin canim internet beni bu hale getirdi zaten👎 insallah hayirli haberler aliriz hepimiz💆♀️💆♀️
Arasebru Selam bayanlar bende 6.haftadayim sabah kontrolde iki kese gorundu 🙈 Ama vajinal muayne olucam birazdan inslh kotu bisey cikmaz 🤔
Umudum03 Kızlar bende bugün gittim . 3.5-4 haftalık dedi . Rahim duvarın kalınlaşmış kese oluşmaya başlamış dedi . Bi sıkıntı yoktur değil bir çok yorum okuyorum 4 . Hafta da kese görüldü yazmış bir çok bayan