Babyasia Doktor doğumum baslamazsa suni sancıyla başlatacagini söyledi nasıl oluyor? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim
Zasya Babyasia bu zamana kadar yaşadığın bütün sancıları ağrıları acıları sana unutturacak, bundan sonra karada ölüm yok bana diyeceğin türden bi sancı. Bende migren başlattı sonrasında. Ama merak etme doğum olur olmaz tüm o acıları unutuyorsun 🙈
Busramnida Babyasia Zor ve berbat bir sancı ilk doğumum malesef suni sancıyla doğurdum 😞 Allah yardımcın olsun
Assya Babyasia 3 cocugumuda suni sancıyla dogurdum. 2-3 saat agır sancı cektim ama acılmam cabuk oldu.Yani diyecegim oki sezeryan olmaktansa suni sancı daha iyi korkulcak bişey yok . Bebegini kucagına aldıgında bütün agrıların geciyor herseyi unutuyosun
Asl90 Babyasia serum ile yavaş yavaş dozu artırılan bir hormon canım. Doğumu başlatan oksitosin hormonudur. Sunu sancı sentetik oksitosin hormonudur farklı bişey değil yani
Babyasia Zasya okurken ürperdim kendi sancim gelene kadar hastaneye gitmesem mi diye düşünüyorum suan🤦♀️