Kızlar dün doktor kontrolüm vardı, nst de sancı çıkınca açılma var mı diye çatı muayenesi oldum. 1 parmak açılma varmış ve doktorum kayda değer Bi açıklık olmadığını, sancıları düzenli şekilde 10-15 dk aralığına düşerse gelmemi söyledi. Ayrıca çatı muayenesi sebebiyle lekelenme olabileceğini korkmamami söyledi. Dün lekelenme oldu fakat aynı gün de bitti, bu sabah yoktu lekelenme. Ama az önce duşa gireceksen fark ettim kahve renkli ve katı jel şeklinde Bi akıntı parçası gelmiş. Normalde akıntı oluyor idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle ama bu daha yoğun ve renkliydi. Emin olamadım sizce enfeksiyon mu yoksa nişan mi