kızlar bugün 37 haftalığım bebeğim 2.500 kilo doktorum 38 haftaya gün verdi sezeryan yapıcaz alıcaz dedi belki küvezdede kalabilir belli olmaz dedi çok moralim bozuk özeller hep böyle mi çatı muaynesi bile yapmadı sizce bebeğimde sorunmu var çok ağladım 😔😔