Merveazra Ferayurundemir 39. Haftada alıyorlar canım ama senin kafanda belirledigin bi gün varsa 3 gün önce yada 3 gün sonra ona göre doktorun ayarliyo
SemraErkann Ferayurundemir ilk gebeliğimde 40 haftamda oldum şimdi ise bir sorun olmaz ise 39 veya 40 olcak yine 🙏🏻😍
Ferayurundemir Şu an 38+1 günlüğüz 16 temmuz pazartesiye gün verdi doktorum bi aksilik çıkmazsa Allah'ın izniyle erken değil dimi? Bebeğim biraz iri kilolu maşAllah normal doğum riskini göze alamadım sezeryan istedim o yüzden
Ferayurundemir 38+6 olmuş olacaz bizde Allahın izniyle bi sıkıntı çıkmaz inşAllah.. sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah..