Liyaa Mrb hanimlar oğlumun kıyafetlerini yıkamayı düşünüyor artık insalalh. Birkaç sorum olacaktı siz tecrübeli anllere 1) hangi deterjani önerirsiniz? İçeriğinin temiz olması en önemli kriterim:) bir de güzel temizlerse çok iyi olur 2) ilk kez yıkarken kaç derece de kaç dakikada yıkamak yeterli olur? 30 derece 30 dk mi yoksa 30 derece 15 dk yeterli olur mu? 3) Kıyafetleri renklerinden ziyade bir de neye göre ayrım yaparak yikamaliyim☺️ Şimdiden tşkler.
zehranurr Liyaa ben green clean kullandım. 30 derece 800 devir 30 dk yıkadım, ne var ne yoksa teptim valla makinaya hiçbir kıyafete hiçbir şey olmadı.
Nuray-5886 Liyaa ilk yıkamada sadece beyazlı ve renkli olarak ayırdım hassas bölüm 30 derece 800 devirde 🤷🏻♀️ Sadece çorap eldiven gibiler için fermuarlı file işinizi görür çünkü minik minik 😅
Nelmali Liyaa dun yıkadım ben de dalinle renk ayırmadım hepsini birlikte 30 derece 600 devirde 14 dakikalikta yıkadım içerde pencere önünde kuruttum bugün de ütüleyip kaldırdım ne renk karıştı ne bozulma oldu
almilaumay12 Liyaa Duru granulmatik kullaniyorum. 1 saatte yıkanıyor yumusatici vs hic kullanmıyorum. renkliler ile beyazlari ayiriyorum ben 🌹
zehranurr Liyaa yünlü, battaniye, müslin, alt açma, bebek kıyafeti elime ne geçtiyse attım renk falanda ayırmadım.😂 ilk yıkamamda ayırdım renklere baktım baş edemiycem öyle attım valla hepsini renk atması falan olmadı. 😂
Nuray-5886 Nuray-5886 walla balkonum olmadığı için içerde kurutuyorum 😅😅😅 zaten güneş gören bi oda olduğu için ertesi günü kurumuş oluyor
Nelmali Liyaa dışarda çok toz oluyor konum olarak çöle baya yakındayız ben de en çok güneş gören penceremin önünde kuruttum
Ayseee4238 Liyaa ben Dalin sıvı deterjan kullandım 30dk.30derecede ters çevirerek yıkadım hiç.yumusatixiya gerek kalmadı yumuşacık mis gibi çıktı. Tek tavsiyem renkliler konusunda eğer siyah ve lacivert varsa onları ayrı yada elinizde yıkamanız tavsiye ederim çünkü onların renkleri renklilerede çıkıyor tecrübesiz olduğum için benim bikac kıyafetine çıkmış malesef çok üzüldüm ama tecrübe oldu banada artık.