Sude-96 Onceklikle 15. Haftaya kadar hiç almadım şuan 19 haftalık 2 kilo 400 gram almışım çok mu 19. Hafta için ? Birde tatilde almışım herşey dahil otele hamile gidilmez :(
Burcu4135 Sude-96 20.haftaya kadar 5 kilo aldım ben. Sizinki birsey degil gayet iyi. Ama bebegin kilosu onemli olan eger siz az alıp oda az alıyorsa sıkıntı. Bebegin kilosu jaftasına göreyse sizin almamanız daha iyi tabi.
ivmenas Sude-96 normal hatta zayifsaniz az bile. Hamilesiniz tabi kilo alacaksiniz kontrollu aldiktan sonra buna sevinmeniz gerek. Bebeginiz buyuyor vucudunuz kendini hazirliyor sonucta.
Mom3834 Sude-96 bence 19 haftada 10 kilo alanları bilerek yazmışsınız, hayır normal denilsin diye. Allah aşkına hamileyiz benim ayakkabım 2 kilo 😂 ben de 18 deyim hala hiç almadım bu da normal 10 kilo alanda normal önemli olan bebek gelişsin
Sude-96 Mom3834 benim doktorum en son gittiğimde 23 e kadar istemiyoruz demişti o yüzden burdan fikir danıştım ayrıca zaman kısa olduğu için :)
Mom3834 Sude-96 bebeğiniz büyüyorken suyunuz artıyorken bir de plesanta varken zaten 1 kilo fazla cıkmanız cok normal geriye kalıyor 1 kilo o da cok normal
ilkgozagrimhavinim Sude-96 25.haftaya kadar alınan 8 kg normal diye okudum dün uygulamanın bilgi kısmında😊
Rojdakoymen Sude-96 ilk 3 ay neredeyse hiç kilo almıyorsun ama sonra hızlı kilo almaya başlıyorsun o yüzden dikkat et derim🙈
Sude-96 Rojdakoymen zaten benim de bu soruyu sorma amacım oydu aslında bir anda olduğu için tuhaf geldi 👍
Mervehtp81 Sude-96 ne kilosu be hiç almamissinki ben 17 kilo aldim ve 38 haftaligim 2 haftam daha var 😂
Seda_nrr Sude-96 yahu oda kilomu doğumdan kendi kilonuzdan zayıf felan bile çıkabilrsiniz aghasuhhsh takılmayın 🥰
Senataskin Abartısız söylüyorum ilk hamileliğimde tam 30 kilo aldım şuan ikinciye hamileyim 18 haftalık oldum aldığım kilo 4 , kilolu olsanda normal zayıf olsanda , bebek iyi olsun yeter ki 😌
Sude-96 Senataskin ya tabi ki orası öyle Önemli olan bebek ama kiloda onemrşiyor doktorlar gebelikte normal doğumu zorlaştırıyormuş galiba