Rserin ben de hamileliğin boyunca 10 kilo aldım toplamda ve 37. Haftadayım şu anda 🧿 benim için basari çünkü çok düzenli beslenmedim, hamur işi yedim, tatlı yedim canım istedikçe. Benim en büyük avantajım akşam saat 6 dan sonra bisey yiyemiyor olmamdı. Aksam 5.30 - 6 dan sonra Ne yesem dokunuyor halen de devam ediyor bu. Kahvaltimi güzel yapip öglen meyve yiyip ikindin 5 gibi de yemeğimi yiyordum ne olursa. Sonra hicbisey yiyemiyorum yatınca midem çok yanıyor aciyordu. Akşamları sadece su içebiliyordum ve haftada 1 2 gün fırsat buldukça yürüdüm. Bir de ev işlerini aksatmadan yaptım hep eğilip kalkmak, yerleri silmek bunların da faydası olmuştur heralde. Ben pek yerimde duramayan bir insanım 😂🤭🤭