hlyagl muayene ücreti en son gittim 50 tlyid 1,5 sene önce orda doğum yaptım çok ilgilendi ebeler benim doğumum zordu açıkçası bebek kanala inmemişti ve boynunda kordon dolanmıştı kendi sancım yoktu bir gece beklediler gelmeyince suniyle destek alıp yaptım Ömer beye gidiyordum balık hafızası dışında gayet iyi bir doktor gerçekten ☺️