meervedrms bana da doktor fazla dedi ertesi gün hemen şeker yükleme testi yaptırdım şekerim çıkmadı. Detaylıda mide özafagus sorunları ihtimaline karşı baktır dedi detaylı için geciktim 26 haftalığız. Bende askıda kaldı bekliyorum dr kağan kocatepeden dinledim aklıma kötü ihtimali getirmemeye çalışıyorum. Şeker yükleme testinde de bişey yok günde 1 tablet sütlü çikolatadan 58 gram şeker alıyo insan üstüne de illa ki meyvelerle 75i buluyor farzedin ki bir gün kendinizi çikolatayla ödüllendirdiniz. Bi zararı yok diyor doktorlar. Bana kendi dpktorum 75 olanı yaptı. Normale döner su belki diye bekliyorum başta çok korkutmuştu beni ağlamıştım buradaki tatile geldiğimiz yerdeki kadın doktor.