Cgdeem7 Ozgu_momy benim bebeğim de 2200 31+5 deyim ama önden gittiğini söyledi doktor 34 olarak gösteriyor dedi o nasıl oluyor arabanı kiloya göre nasıl önden gidiyor ki
Ozgu_momy Cgdeem7 Belki sadece kilo bazında değerlendirme yapmamış olabilir, suyu, kafa çapı , karın çevresi bunların hepsi birer kriter . Sağlıklı olsun da önden gitsin varsın sizin minik kuş ta 🥰
Cgdeem7 Ozgu_momy evet tabi orası öyle acaba tatlı şeyler çok tüketiyordum ondan mı sizler çok tatlı şeyler tüketyrmsnz acaba
Ozgu_momy Cgdeem7 Ben tatlı hiç yemedim desem yeridir 8 aydır . Normalde de sevmezdim hamilelikle beraber iyice uzaklaştım