Kayaes Doğuramıyorum 😆😆 39+6 olduk doğuma son 1 gün ama benim kız gelmek bilmiyor bugün dr gittim iyicene yerleşmiş hazırlıklı ol dedi sizce 41 olmadan doğar mı?🙈
Ezgiparlak Kayaes inşallah doğurursun.Dua et bizede 39 dayım ne açılma var ne nişan ne suyum geliyor 🤣