Arkadaslae baş ağrısı için ben burnuma vikis sürüyordum ama bugun doktoruma danıştım ve vikis kullanımını önermedi, ayrıca KBB doktoru gereken ilacı verir hamilelerin kullanmayacağım bisey vermez dedi bilginize ..Ben Bayadır vikis kullanıyorum umarım bi sorun çıkmaz yaaa :(((Sadece başımı ovaladim ve burnun içine delig de nefes alacagim şekilde dışına sürdüm panikledim bsy olmamistir umarim 19 haftalik hamileyim ben ilk 3 Aydan sonra kullandim