Arkadaşlar merhaba ovülasyon testi ile gebelik öğrenildiğini söylüyorlardı ve bende denemek istedim elimde gebelik testi var ama bosuna gitmesin dedim. Ovülasyon testi iki cizgisi de cok koyu oldugunda yada t daha koyu oldugunda gebelik var demektir diyor herkes. Bugun yumurtlamanın 10.günü denedim testi az önce silik cizgi bile yok böyle deneyip sonradan hamile olan oldu mu aranız da? Az da olsa silik cıkması gerekmez miydi? Cok acele ettiğimin farkındaym ama merak ediyorm lütfen kızmayın🙈