31 haftalık hamileyim 32 haftada iş yerine rapor vericem fakat kısa çalışma aldığim için son bir senede 90 gün istiyor temmuz ayının sigortası odense 37.haftada izne bile.cikmis olsam yine hiç bir şeyden faydalanmayorum iş yerim her ihtimale karşı raporu getir dedi ama 170ide aradım sogortayada gittim sonuç aynı şuan su sirecte bizim suçumuz ne anlamadım 🥺