Naciyeylmz Bu markayı bilmiyorum ama kullandığım şu tencereden memnunum, rengi hiç değişmedi, içi dışı kararmadı, çizilmedi, bir tanesi haricinde; çizilenin içinde blender kullanmıştım 😬 Yine de aşırı çizik değil minimal düzeyde çizilmiş. Sağlık açısından sorun olacak bir çizik, granit dökülmesi vs olmadı.
https://ty.gl/dooevuox
Sadece Çelik tencere derseniz marka ismi öneremem ama kulp ve kapak tutma yeri mutlaka plastik türevi bir malzemeden olsun. O kısımlar da çelik olanlardan var, kullanırken zor oluyor, hemen ısınıyor, aceleyle iş yaparken bezle tutmayla uğraşıyorum. Bir de içinde çizgi şeklinde belirtilerek litre işareti olanı öneririm, kolaylık oluyor, ölçülü bir şey yaparken 👍🏻