28+3 haftalık hamileyim. Bugün dr kontrole geldim başka hastaneye dr bana kızımın vajinasının normalden büyük olduğunu söylediler. Anne karnında müdahale yapılamayacağını doğduktan sonra Gürman testi yapılacağını söylediler. Bunun gibi bir olay başına gelen varmı ? Aşırı stresliyim ve birşey olacak diye ağlıyorum ?