YoncazerAkcan
Merhaba anne adayları acil yardımızına ihtiyacım var. 20 haftalık hamileyim ve uzun yoldayım. Akşam yediğim yemekten dolayı kötü oldum ve sanah doktora gittiğimde mide bulantım için serum taktı fakat giç bir işe yaramadı. İstifar ettim ve ishal olmuş durumdayım şuanda hiç birşey yiyemedim. Çocuğumunda aç kaldığını düşünüyorum. Sizce yol üstünde farklı bir hastaneye gitmelimiyim.? Eşim gerek yok diyor. Ben sonrasında kötü birşey olmasındsn bebeğime birşey olmasından korktuğum için gidelim diyorum. Aynı durumu yaşayan varmı.? Cevap bekliyorum lütfen ne yapayım.??