Gamzedrsun 6 günlük geçikme ile kan verdim dün bugun sonucumu aldım 1753 çıktı Sizce bu değer normal miumdan sonra kadın doğum doktoruna gidebilirsin tekrardan kan vermeye gerek yok dedi doktor bey Dış gebelik değildir dimi kızlar normal mı artması
ikigozumuncicegii Gamzedrsun dış gebelikte bu kadar artmıyo çok çok daha küçük değerlerde kalıyo . Hatta 2000 ve üzeri olunca kese gözüküyor .
Saadetgul Gamzedrsun Allah’ın izniyle doktora gittiğinizde keseyi bile görmüş olucaksınız 1 aylık bebeğiniz bu değere göre 🤗
Nazlican1994 Gamzedrsun hayırlısı olsun canım değerin çok güzel çıkmış Rabbim sağ salim evladına kavuşmayı nasip etsin ♥️🤲🏻
Gamzedrsun ikigozumuncicegii Çok teşekkür ederim Canım benim Daha önce kürtaj olduğum için hep bi endişedeyim