Semanurozgan Merve112 12+3 daha küçük henüz doktorda birşey demedi zaten ben ogrenmiycem kağıda yazdirip aile arasincinsiyet partisi yapicam
Mom06226 Merve112 11+2 de erkeğe benziyor dedi kız olmasını cok istiyorduk zaten bir oğlum var hayırlısı olsun değişeceğini pek zannetmiyorum erkeğe benzettiyse erkektir muhtemelen diye düşünüyorum
FusunF Merve112 bende 12 haftalık Amaa öğrenemedik rüyamda erkek görüyorum belki çıkar ama bende kagıda yazdırcam cinsiyet partisi yapcam 😂
Kuzeymom Brcbrc3 bana da 12+4 bir çıkıntı var erkek gibi dedi haftaya net söyleyecekmiş bir oğlum var zaten hayaller kız dı ama nasip sağlıkla gelsinler de
Tuba_2013 13 haftalık göstermedi yüzü koyun yatıyor maalesef dün gittim eliyle de kapamış göstermedi miniğim kendini 🤣🤣
poyrazinannesi3547 Bende 12+5 haftalıkken gittim op.dr yüzde 90 erkek dedi 16 haftalık oldum devlet demiyo bişey bu hafta başka özelede gtcem emin olmak için
Brcbrc3 poyrazinannesi3547 devlette 20. Haftaya kadar yasakmış diye duydum kız bebeği aldıranlar oluyormuş
Merve112 poyrazinannesi3547 evet ya aslında cinsiyetin önemi yok sağlıklı olsun yeter ama insan oğlum kızım diye sevmek istiyor🙈
btlayz 12+3 olduk bugün kontolüm var dı %80 erkek dedi 16 da daha net konuşuruz dedi bakalım hayırlısı olur inşllah 🙏🏻
AlyaEkmen_ Merve112 11+4 de %99 erkek dediler 💙bu hafta cumartesi başka doktora gidicem 15+5 olucaz inşallah eğer o da kesin erkek derse ufak ufak hazırlıklara başlayacağım🙈💙
poyrazinannesi3547 AlyaEkmen_ ben gtiim başka özelede oda erkek dedi ❤siz gttniz mi 12+5te yüzde 90 erkek demşti zaten ama emin olmak için başka özelede gttm
Papatya2768 15 haftadayız canım cinsiyet erkek dedi değişmesini çok istiyorum bir oğlum var bir kızım olsun istemiştim hayırlısı bakalım inş kordon gelmiştir diye dua ediyorum 😬
poyrazinannesi3547 Brcbrc3 doğru diyorsunuz Allah ıslah etsin öylelerini ayrım yapmamak gerekir valla bize ilk erkek dedi işte özel bu hafta başka özelede gtcem eşim çıldırıyor o kadar çok kız istiyor ki yani bi karışklk olsa resmen daha fazla sevinir
Merve112 Brcbrc3 ben 11 haftalıkken gittiğimde bariz genital organının oldugu yeri gösterdi ama doktor bi şey demedi dediğiniz gibi bilerek söylememiş olabilir görmemesi imkansız😊
Papatya2768 poyrazinannesi3547 bizde de durumlar aynı eşim değilde ben seviniceğim erkek dedi dr kız olsa diye çok istemiştik siz kaç haftalık öğrendiniz acaba değişir mi hep düşüncelerdeyim
Merve112 poyrazinannesi3547 biz de ilk cocugumuz kız istiyoruz ama nasip geri kafalı insanlardan nefret ediyorum 😪
poyrazinannesi3547 Papatya2768 12+5 te öğrendik yüzde 90 dedi ama ben başka özelede sorup emin olup öyle başlarm alışverişe diye düşünüyorum
poyrazinannesi3547 Papatya2768 ben başından beri erkek hissediyordum işte tatlı ve çikolatadan tiksindim koku hassasiyetim oldu