Livakerem Merhaba guzel anneler 4+3 hamileyim. Haftami soylerken 5 haftalik mi deniyor. Doktora gitsem 5 haftalik gebelik gozuylemi bakiyor. Cok yeni hamisim mazur gorun sorumu 😀
ZeynepKara Livakerem 4 hafta 3 gün olarak hesaplanıyo tabi ultrasonla sat arasında bazen farklılık olabiliyo doktor daha detaylı bilgi verir canım
Aysealty Livakerem 5.haftanın içindesin demek oluyor yani 4.haftanı tamamlamıs 5.haftanında 3gününü bitirmişsn.5.haftamdayım diyebilirsin bence☺
Melikei ZeynepKara benim doktorum da şuan 5 haftalık diyo ama ben 4+5 diye hesaplıyordum ultrasona bakıp 5 dedi kafam karıştı iki hafta sonraya randevu aldım detaylı şekilde o zaman mı söyler sence
ZeynepKara Melikei son adet tarihine göre 4+5 tir ama gelişimi hızlıysa yani erken gelişiyosa ultrasonda 5 çıkmıştır genelde doktorlar ultrasondaki haftayı baz alıyolar tekrar gidince yine doktoruna sorarsın 😌
Livakerem Aysealty son adet tarihim 13 kasim canim Hmm ay daha bi mutlu oldm ozaman 5 haftalik deyim buyumus oldu gozumce cocoom 😅😅