seyy06 ben ilk kaybımda o testi yaptırdım, yaptırmıyorlar diye bir şey yok aslında. Ben açık açık 1 kaybım var demiştim ama mesela arkadaşıma kendi doktoru 1 kaybım var deme 2-3 de diye akıl vermiş. Sağlık konusu olunca böyle şeyler sorun olmaz sanıyorum. Testinizi yaptırmaya çalışın bence..
Belki de başka bir rahatsızlık vardır pıhtılaşma değildir bilemezsiniz. Sağlık sistemindeki bu saçmalığa çok kızıyorum.