Kevser3449 Merhaba arkadaşlar 35+2 günlüğüz ve dün geceden beridir böbreğimde ağrı var mide yanması var şimdide kustum mide yanmasından ayrıca ayaklarımda çok şiş ödemim var.
Gizmom Kevser3449 gebelik zehirlenmesi belirtilerine bir bakın isterseniz internetten belirtiler aynı gibi
DamlaMehmetali Bi an önce doktora gitmelisiniz bence aynı durumları yaşadım ve benimde tansiyonum normaldi fakat hastaneye gittiğimde doktorum hemen kan idrar tahlili istemişti gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum meğersem direk doğumu başlatmışlardı