Busenr Bende normal doğumda kesi ve dikişten, çatı muayenesinden çok korktuğum için sezaryen günü aldım bu beni korkutmuyor mu tabiki de çok korkutuyor ve son 6 günüm kaldı napicam asla bilmiyorum aşırı panikliyorum genel anestezi mi alicam yoksa spinal mi buna bile karar veremedim henüz ama bir şekilde o bebekler bizim içimizden çıkacaklar sonu çok kötü de olsa doğmuş olacaklar o yüzden korkmak hiç bir şey ifade etmiyor maalesef 😏😂😂