minikoglumm Kızlar oğlum 3 kilo şuan Nstde ağrılar çok çıkmadi haftaya pazartesi gidince 39 larda olucam bebek sizce alir mi daha yoksa kafaya takılacak kadar az değil mi kilosu doktor iyi dedi ama bilmiyorum ya
turkankrbyk minikoglumm gayet iyi 3200 falan olur muhtemelen takılmayın kiloya nasilsa çıkınca alir 😀
Davetsizmisafir minikoglumm Seninle aynıyız canım bende bugün gittim 38+2yim sancı falan yok kilomuz 3kilonun üstünde bakalım haftaya kadar kaç olucak
minikoglumm Davetsizmisafir Ben bugün 38 oluyorum canım pazartesiye 39 a doğru bakalım ne diyecek doktor zaten en fazla 3750 de doğur dedi
Anne3 Davetsizmisafir bende 38 2 yken gittim 3340 acaba normal yapabilecek miyim fazla alır gibi geldi
depsizoo minikoglumm ni alakası var 🤦 eskilerin söyledi boş laflar işte görümcemin ikiside 4 den fazla kilo doğmuş cinsiyetle veya yediğinle alakası yok onun genle alakası var
minikoglumm Davetsizmisafir normal istiyor ama gelmezse her özel gibi sezeryana alır 40 da kaka yapıyor felan şeyleri varya
Angelangell minikoglumm Cnm bende kanama oldu hastanedeyim şuan. 39+4 kilosu 3800 çıktı bende nasıl doguracam diye korkuyorum