Ftmacgdm vergi dairesine gitmiştir, faiz biner üzerine. İki sefer düzensiz ödeme yaptım ama farklı yollarda. Birini 2017 yılında bir ay geç ödedim, diğerini de bu yıl bir ay geç ödedim. Vergi dairesine gönderdiler borcumu. Birde senin 2 aylık ödenmemişliğin var onları da yatır diye fazla para ödeteceklerdi. Dekontlarım vardı allahtan elimde...