Tuba_81 ilk gebelik mi?
Eğer ilk gebelikse 24.haftaya kadar hissetmemeniz normal. Benim 2. Gebeliğim olmasına rağmen 19.hafta itibariyle güzelce tek tük hissetmeye başladım.13-14.haftada kıpırtı seyirme gibiydi sadece. Yani Endişe etmeyin, gayet normal.